عکسهای فوتبالی

عکسهای فوتبالی با حال شما میتنونید بازیکن مورد نظرتون رو درخواست بدید

عکسهای فوتبالی

عکسهای فوتبالی با حال شما میتنونید بازیکن مورد نظرتون رو درخواست بدید

یه پوستر از لیونل مسی

پوستر جدید از رونالدینیهو

کریس رونالدو و زیدش

اگه گفتین این مسی داره چی میزنه ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
امید جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://2ebalal.blogsky.com

سلام جیگر .کاکو بچه کجوی شیرازی.عادل آباد هم مسیرت میخوره.تو نظرات بهم بگو .۴-۱ت برم

عرفان یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

من یه عکس توپ از کیریستیانو رونالدو می خوام ولی بدون دختر اگر میتونی تا پنجشنبه برام اماده کن.

لیونل مسی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ

یه بار دیگه در مورد مسی من این طوری حرف زدی خفت می کنم یعنی چی داره جی میزنه مردم فکر بد می کنند

نرگس سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

نترس بابا مسی اهلش نیست

رونالدو king سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

فکرکنم خاک شیر شاید هم ادرار

مهدی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.nezami 76.mihan blog.com

سلام دوست عزیز
وبت خیلی قشنگ بود من که حال کردم
اگه مایلی با هم تبادل لینک کنیم . مرا با عنوان سیاسی-نظامی-علمی لینک کن بعد به من خبر بده تا لینک شوی
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد