عکسهای فوتبالی

عکسهای فوتبالی با حال شما میتنونید بازیکن مورد نظرتون رو درخواست بدید

عکسهای فوتبالی

عکسهای فوتبالی با حال شما میتنونید بازیکن مورد نظرتون رو درخواست بدید

سلام بچه ها

چند وقتی نبودم ممکنه آپ بعدیم هم دیرتر باشه از اینکه میبینم خیلی از اینجا استقبال شده خوشحالم

به یه مشکلی تو زندگی برخوردم

التماس دعای خیر دارم

اینم چند تا عکس

 

 

اکبر میثاقیان کنار برج میلاد !

 

بکهام مصدوم !!

 

پیتر کراوچ  ماشالله به این قد !!

 

تیم ملی ایتالیا

 

تیم ملی هلند

 

تیم ملی آلمان

 

بکهام و پسرش خدایی آخر تیپ زدنه!!

 

جام در دستان کاکا

 

کاریکاتور عادل فردوسی پور!!

 

امرسون و رائول

 

کاکا بازیکن مورد علاقه من

 

آندره شوچنکو

نظرات 10 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.ffootball.blogfa.com

وب خوبی داری ولی برای این که بهتر شود با من همکاری کن. شما وب من را با توضیح اخبار و والپیر و آهنگ فوتبال در پیوند هات قرار بده و بعد به من اطلاع بده تا من هم مال شما را بذارم.

پاورلیفتر جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام داداش .
خیلی باحاله . وب سرگرم کننده و جالبیه .
یه کم هم از حواشی فوتبالیست ها عکس بزاری دیگه توپ توپ میشه .
اگه دوست داری تبادل لینک کنیم خبرم کن .
قربانت : احسان

کاکو شیرازی جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://arj57.blogfa.com/

سلام
خوشحال میشم هر وقت به روز بشی به من خبر بدی

مهری شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

لطفا بیشتر از کاکا و کریس رونالدو بذارید

انجلینا جولی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

از جنیفر عکس بذار

مهمد یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ

خوب

پژمان شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

عالی بود فقط یکم عکس های بیشتر بذار ممنون

علی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ

عکس های بوفون هم بذار

سجاد چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

عکس های علی کریمی هم بزارید.عالی بود ولی تیم ایتالیاوهلند نشان نمی داد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

Only Kaka

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد