عکسهای فوتبالی

عکسهای فوتبالی با حال شما میتنونید بازیکن مورد نظرتون رو درخواست بدید

عکسهای فوتبالی

عکسهای فوتبالی با حال شما میتنونید بازیکن مورد نظرتون رو درخواست بدید

باز هم رونالدو

پوستر کریس رونالدو درخواستی از عرفان

اینم یه پوستر دیگه از رونالدو

این داوره با رونادو داره چیکار میکنه ؟

اینم دوتا منچستری دیگه



راستی ممکنه دیگه من تا مدتها آپ نکنم ولی اگر روزگار گذاشت و عمری باقی بود بالاخره یه روزی آپ میکنم فعلا بای

نظرات 10 + ارسال نظر
امید(۲ebalal) چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://varzeshi.blogsky.com

سلام همشهری قبلا هم به وبلاگت اومده بودم .وبلاگvarzeshi.blogsky.comهم مال خودمه خوشحال شدم که سر زدی.به امید برد پیروزی در داربی 65.

عرفان سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

خیلی متشکرم از این که عکس های در خواستی من رو اپ کردی.

ازراییل یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

یه کمی کریس- یه کمی مسی- یه کمی زیدان=خفن ترین سایت دنیا
راستی چرا به روز نمیشی؟

علی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام مطالبت را عوض کن

سجاد چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ

یه عکس از فوتبال استرالیا بزارواسم من هم بنویس.عیدت مبارک داش رضا

شبنم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ

ممنون می شم اگر عکس بذارید

آرمین علی یاری پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

آرمین علی یاری پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

اگر زحمت بکشید که عکس رو نالدینیهورا بزارید بسیار لطف کردید

نسترن دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

عزیز همیه عکسات فیلتر.. راستی تیم فقط رئال ومنچسترواستقلال............................... بازیکن هم فقط رونالدو رونی فرهاد مجیدی

علی جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

مطالبش رو عوض کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد